Deelnemer Werkgever
Home Pensioenadministratie Pensioenaangifte doen Pensioenaangifte stap voor stap Uw eerste pensioenaangifte
Uw eerste pensioenaangifte

Welkom bij PWRI! Met de informatie op deze pagina helpen we u graag op weg bij uw eerste pensioenaangifte.

U doet de pensioenaangifte digitaal

Dat kan via salarissoftware. Of via ons Selfservice Werkgevers Portaal (SWP)

Via salarissoftware

Hiervoor maakt u eerst het salarispakket klaar. Uw softwareleverancier helpt u hierbij. Bij veel pakketten kunt u uw aangifte direct vanuit uw salarispakket naar ons versturen. Bij andere pakketten exporteert u een (XML) bestand dat u handmatig in ons SWP kunt uploaden.

Wat u bij de hand houdt
  • Uw aansluitnummer en leveranciersnummer. 
  • Eventueel een Managed File Transfer (MFT) account. Uw softwareleverancier kan u vertellen of u een MTF-account nodig heeft om gegevens bij ons aan te leveren.
Via het SWP

Log in op het Selfservice Werkgevers Portaal om van start te gaan met uw aangifte. 

Wat u bij de hand houdt
  • Uw eHerkenning inlogmiddel met de dienst Pensioenaangifte.
  • Uw aansluitnummer en leveranciersnummer.

Heeft u vragen, is er iets onduidelijk of loopt u ergens tegenaan? Neem gerust contact met ons op!

Op naar de volgende stap: gegevens aanleveren

U bent klaar om te starten met uw aangifte. U kunt nu beginnen met het aanleveren van gegevens

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22