Werknemers informeren
Pensioenadministratie
Pensioen bij PWRI
Handige tools
Huurt u een administratiekantoor in voor uw pensioenadministratie? Dan moet u dat aan ons doorgeven.
U geeft het administratiekantoor aan ons door via het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). Vraag uw administratiekantoor vooraf om hun KVK-nummer. En, als dat bekend is, hun leveranciersnummer.
Log in met eHerkenning EH3, en de dienst ‘Werkgever’.
Ga naar het tabblad Organisatie en kies ‘Wijzig organisatiegegevens’.
Er zijn 3 rollen die u kunt uitbesteden:
- Personeels- en Salarisadministratie. Voor berichten over signalen en herinneringen over gegevensaanlevering.
- Gegevensleverancier. Voor technische berichten over het aanleveren van loon- en premiegegevens.
- Financiële Administratie. Voor betalingsherinneringen en rentenota's.
Geef per rol aan wie deze uitvoert: uzelf of een administratiekantoor.
Selecteer een administratiekantoor. Zit uw administratiekantoor er niet bij? Stuur ons de gegevens via
U blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de aanlevering van de loon- en premiegegevens. Houd daarom goed contact met uw administratiekantoor. Of kijk zelf van tijd tot tijd in het SWP hoe zaken ervoor staan.
Neem contact met ons op bij vragen.