Deelnemer Werkgever
Home Pensioenadministratie Wijzigingen doorgeven Organisatiegegevens wijzigen
Organisatiegegevens wijzigen

Verandert er iets in uw organisatie? Een aantal zaken kunt u zelf wijzigen. Voor andere wijzigingen neemt u contact met ons op. 

Wat u zelf kunt wijzigen

De meeste gegevens kunt u zelf aanpassen in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). Het gaat dan om:

  • De naam van uw organisatie
  • Uw contactpersonen.
  • Uw vestigingsadres of postadres.
  • De contactgegevens van uw organisatie.
Wat u aan ons doorgeeft

Bij sommige wijzigingen helpen wij u. Bijvoorbeeld omdat alleen aanpassing in het SWP niet voldoende is. 

Salarispakket wijzigen

Krijgt u een nieuw salarispakket? Op de pagina salarispakket wijzigen leest u hoe u de wijziging aan ons doorgeeft.

Rechtsvorm wijzigen

De rechtsvorm van uw organisatie verandert: uw organisatie wordt een stichting, nv, bv of vereniging. Geef dit via werkgeversadministratie@pwri.nl aan ons door. Of bel 045 579 82 22. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 17.00 uur.

Aansluiting stopzetten

Wilt u uw aansluiting bij PWRI stopzetten? Neem dan contact met ons op via werkgeversadministratie@pwri.nl. Of bel ons op 045 579 82 22. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 17.00 uur.

Informeer ook uw werknemers

Het is handig om uw werknemers te informeren over belangrijke organisatiewijzigingen. Uw werknemers krijgen namelijk bericht als zij bij ons worden aangemeld of afgemeld.

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22