Verandert er iets in uw organisatie? Een aantal zaken kunt u zelf wijzigen. Voor andere wijzigingen neemt u contact met ons op.
De meeste gegevens kunt u zelf aanpassen in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). Het gaat dan om:
Bij sommige wijzigingen helpen wij u. Bijvoorbeeld omdat alleen aanpassing in het SWP niet voldoende is. Neem voor deze aanpassingen contact met ons op via frontoffice-inc@pwri.nl of bel ons via 045 579 82 22. Wij zijn bereikbaar tussen 9.00 tot 12.00 uur en 13.00 tot 17.00 uur.
Een nieuw administratiekantoor, lees verder op de pagina
Een nieuw salarispakket, lees verder op de pagina
Uw aansluiting stop zetten.
Een wijziging in organisatievorm, zoals van BV naar NV.
Uw werknemers krijgen bericht van ons als u hun dienstverband bij ons af- of aanmeldt. Het is daarom handig om uw werknemers vooraf te informeren als u overgaat naar een nieuw aansluitnummer of om een andere reden uw werknemers afmeldt en aanmeldt.
Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen tussen 9.00 tot 12.00 uur en 13.00 tot 17.00 uur. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.
Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen tussen 9.00 tot 12.00 uur en 13.00 tot 17.00 uur. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.