Deelnemer Werkgever
Home Pensioenadministratie Pensioenaangifte doen Gegevens aanleveren en pensioenaangifte doen Controle
Wij controleren uw pensioenaangifte

U levert loon- en premiegegevens aan voor uw werknemers. Wij helpen u hierbij door te controleren wat u aanlevert. Zo zorgen we er samen voor dat uw werknemers het pensioen krijgen waar ze recht op hebben. En dat u niet te veel premie betaalt. 

Als u uw gegevens niet op tijd aanlevert

U levert per loontijdvak loon- en premiegegevens aan voor uw werknemers. Vergeet u een loontijdvak? Dan krijgt u bericht van ons. Lever de loon- en premiegegevens dan zo snel mogelijk aan. Dat doet u via het salarispakket. Of via het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP).

Als uw gegevens niet kloppen

Als aangeleverde gegevens niet kloppen, dan krijgt u ‘signalen’. Deze signalen geven we per e-mail door aan u of uw administratiekantoor. In de bijlage van die e-mail vindt u de signalen.

Voor meer details kijkt u op het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). U vindt daar bijvoorbeeld over welke werknemer de signalen gaan. Meer over het oplossen van signalen, leest u op de pagina Signalen oplossen.

U lost signalen op via uw salarispakket of via het SWP.

Voorkom extra kosten

Krijgen wij ook na een rappel geen loon- en premiegegevens van u? Of corrigeert u ook na onze herinneringen uw gegevens niet op tijd? Dan stellen wij de loon- en premiegegevens namens u vast. Dit noemen wij een ‘ambtshalve vaststelling’. Wij informeren u hier over per e-mail.

De vordering voor deze vastgestelde levering vindt u in het SWP op het tabblad ‘financieel’.

Een ambtshalve vaststelling is een schatting die wij maken op basis van de bij ons bekende gegevens. Maar dit zijn niet altijd de juiste gegevens. Wij weten namelijk niet of er iets veranderd is. Bijvoorbeeld of een werknemer uit dienst is of een werknemer meer of minder gaat werken.

Het is belangrijk dat u alsnog aangifte doet. U blijft namelijk altijd verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste gegevens.

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22