Wij controleren de loon- en premiegegevens die u aanlevert. Na deze controle krijgt u een e-mail als gegevens niet kloppen of niet compleet zijn. Dat noemen we signalen.
Heeft u na 1 werkdag nog geen e-mail gekregen over openstaande signalen? Meestal betekent dit dat de levering succesvol is verwerkt. U kunt dit natuurlijk altijd nakijken in het Selfservice Werkgevers Portaal, via het tabblad ‘Leveringen’.
Heeft u een e-mail gekregen over openstaande signalen? Zorg dat u deze signalen zo snel mogelijk oplost. Zo kunnen wij uw levering goed verwerken.
In het Selfservice Werkgevers Portaal staat welke signalen open staan. U lost deze op via uw salarispakket.
In de handleiding Corrigeren signalen leest u stap voor stap hoe dit werkt.
In de handleiding Corrigeren signalen leest u stap voor stap hoe dit werkt.
De status van het signaal bepaalt hoe u het oplost.
De gegevens moeten worden gecorrigeerd. De signalen zorgen ervoor dat uw werknemer misschien niet de actuele of correcte pensioengegevens kan inzien.
De gegevens kunnen niet worden opgenomen in onze pensioenadministratie. U levert de loon- en premiegegevens met een onverwerkbare fout opnieuw aan met correcties. Leverde u per ongeluk een dienstverband aan dat u niet wilde aanleveren? Zorg dan dat u dit dienstverband uitsluit in uw salarispakket voordat u opnieuw aangifte doet.
Op de pagina Controle van uw pensioenaangifte leest u meer over de controles die wij uitvoeren.
Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.
Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen van 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.