Uw aangifte en correcties

U geeft de loon- en premiegegevens van uw werknemers elk loontijdvak aan ons door. Ook als er niets verandert. Zo zorgt u dat de pensioenopbouw van uw werknemers klopt.

Zo doet u aangifte

U doet ieder loontijdvak aangifte. Wanneer u aangifte doet leest u op de pagina Aanleverdata. U kunt op meerdere manieren aangifte doen:

Via uw salarispakket: U levert de gegevens voor uw pensioenaangifte zelf bij ons aan via een salarispakket.

Via het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP): U levert de gegevens voor uw pensioenaangifte zelf bij ons aan via het SWP. U logt in met eHerkenning, betrouwbaarheidsniveau EH3.

Via een administratiekantoor: Uw administratiekantoor of boekhouder doet namens uw organisatie pensioenaangifte. U blijft er zelf verantwoordelijk voor dat wij op tijd de juiste gegevens ontvangen. 

Corrigeren als er iets niet klopt

Wij controleren uw aangifte. Als er iets niet klopt krijgt u bericht van ons over signalen. Het is belangrijk dat u deze signalen oplost. U leest meer op de pagina Signalen oplossen.

U kunt natuurlijk ook zelf ontdekken dat iets niet klopt. Doe dan zo snel mogelijk opnieuw aangifte met de juiste gegevens. Het maakt niet uit of u alleen de gecorrigeerde gegevens of ál uw gegevens opnieuw aanlevert.

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 17.00 uur. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22

Neem dan contact met ons op. U kunt ons op werkdagen bellen tussen 9.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 17.00 uur. Of stuur ons een e-mail via frontoffice-inc@pwri.nl.

045 579 82 22
Wij willen graag weten wat u vindt van werkgevers.pwri.nl. Help ons en beantwoord 1 gemakkelijke vraag. Of laat ons weten wat wij moeten verbeteren. Mening delen Nee, bedankt